SK Kampong Kandis

Peta Lokasi dan Alamat
no map
Alamat:Kampong Kandis,
16800 Pasir Puteh, Kelantan
Tel:09-786 8687
Faks:09-786 8687
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kampong Kandis" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kampong Kandis sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Ucuk
11/07/2011 08:58PM
Pengalaman Tahun 1989
Masih Ku ingat di tahun 2 di sekolah kampong kandis. Masa tu ada kelas muzik, so macam biasa cikgu pasang lagu dan kitaorang nyanyi ramai-ramai. x silap aku lagu.... aku tak ingat tajuk tapi lagu cam gini "telefon ku berbunyi ring ring.... ku angkat ku tanya siapa..." lepas nyanyi ramai2 , cikgu pun suruh nyayni sorang2 plak.... pastu sampai la turn budak nama RAJESWARI.... dis pun bsngun dengsn tskut giler... " dia nyanyi " telefon ku berbunyi ring...." x pasal2 dia berenti nyanyi n nangis... kitaorang pun pelik? hohohohohoho rupe2nye dia dah terberak2 dah dalam sluar... masa tu kitaorang skolah pakai seluar pendek so taik dia pun meleleh la kat betis. kalau timbang taik dia ada dalam 2 kg.. hahahaha.... mana kau skarang rajeswari????
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.