SK Kandis

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Kandis,
16310 Bachok, Kelantan
Tel:09-778 2150
Faks:09-778 9150
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kandis" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kandis sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


mek da
23/03/2011 04:32PM
kenangan yangbtidak dilupakan ( 1992 asrama sek )
citer terjadi masa aku darjah 6 (1992), time tu aku dok asrama ..kat belakang asrama ada sebatang pokok yang org kg panggil pokok buas( nm sainstifik aku x tau ).bila habis training netball....aku balik ke drom...lepas sembahyang asar kami main puja antu..... punya la seronok .... sampai malam jer ada benda tak molek jadi ...kwn aku dh terasuk...nampak mcm2.... satu drom kena .... aku nk tunjuk gedebe ...wat lawak g pegang kaki sain pah tu hbs pakat ngamuk.....ada adik junior nampak antu ...pakat teriak hbs...kelam kabut jd ...aku ngn shima baca yasin ngn ngaji...takut giler warden ( cgu nora) x dok ...kami panggil tukang kebun ABE LI......Pok SIn ......budak hok kena teruk( noli )pah tu serik doh ..... asrama k kandis mng ada antu .... sampai ko lo ni pn pindah tmpt bru pun sama gak

jaha
29/04/2010 02:10AM
kenangan ku bersama norizani ab.ghani atau iza pakdo
kami sama2 bersekolah dari darjah 2 (1981) sampai darjah 6 (1986)di sekolah ini. masih lg aku ingat kena rotan kat cikgu math cikgu mat yang amat2 garang kami rasakan masa tu tp, tunjuk ajarnya mmg membuahkan hasil yg optimum sehingga aku dpt menjejak kaki di universiti dan sekrang menjadi seorang usahawan. kenangan aku degan iza pakdo, kami adalah kawan yang amat rapat walaupun selalu bergaduh. ada satu ketika kami bergaduh pasal perempuan iaitu berebut sumaiyah yg ketika adalah ratu sekolah tersebut. tp sekarang aku dengar cerita dah gedempol. aku bergaduh dengan iza pakdo lasst2 takde siapa yang dpt. kalau ada sesiapa yg terbaca tulisan ini tolong hubungi aku di talian 0192254966. aku adalah mat jaha yang duduk kat kampung nelayan kandis dan sekarang menetap di k.l. kenangan aku kat sekolah ini memang banyak, almaklumlah kami adalah dari golongan orang yang terlalu miskin macam2 ada yg pahit dan ada yang masam.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.