SK Kawakaan

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Pej. Pel. Gabungan Keningau Peti Surat 4,
89007 Keningau, Sabah
Tel:019-851 8636
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kawakaan" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kawakaan sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Jood
01/12/2010 04:09PM
kenangan ku bersama rakan-rakan sekolah ku...
Sudah bertahun lama, aku meninggalkan sekolah yang sangat indah itu.. namun sekarag ianya telah berubah dan telah berkembang maju dibandingkan dengan zaman persekolahan ku dulu..

Tetapi kenangan ku bersama rakan-rakan ku pada masa itu, masih segar dalam ingatan ku, apabila difikirkan semula.. tidakpun sampai beberapa bulan aku melanjutkan pelajaranku di sekolah itu.. aku bagaikan tidak puas untuk sekolah di sekolah itu dan ingin kembali pada zaman persekolahan dahulu..

tetapi kini, semuanya tinggal kenangan tawa manja kawan-kawan dan waja cikgu-cikgu dulu semuanya hanya tingal sebuah cerita.. yang mungkin akan dibawa hingga ke hujung hayat, kerana ianya tidak mungkin dapat dilupakan lagi..

kini juga, banyak pelapis-pelapis mudah yang menggantikan kedudukan ku pada suatu masa dahulu.. namun aku hanya mampu berharap, sekolah ini semakin maju ,dijaga dan terus dijaga untuk pelapis-pelapis yang akan datang....
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.