SK Kuala Ketil

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:
09300 Kuala Ketil, Kedah
Tel:04-416 3050
Faks:04-416 4125
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kuala Ketil" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kuala Ketil sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


auniafiqahkarim
10/02/2011 10:51PM
KALI PERTAMA MASUK SEKOLAH
Assalamualaikum kawan-kawan,

Masih ku ingat kali pertama bermula sekolah diSK KUALA KETIL,KEDAH.Aku sanggat takut kerana tiada ibu dan bapa disamping ku.Aku tetap masih boleh memberanikan diriku ini kerana aku tahu ALLAH ada bersama dengan ku.Tapi aku pelik sebab baru hari pertama ada dah lelaki suka kat aku.Tu baru hari pertama,sekarang lagi ramai orang yang suka kat aku.Aku tertanya-tanya kenapa mereka suka kat aku kenapa bukan kawan-kawan yang lain.Kenapa ya????Aku pun tak tahu ALLAH saja yang tahu.Ok lah tamat lah cerita saya,tapi saya nak ingatkan kepada kawan-kawan,dengar nasihat saya ni kita belajar dahulu,bercinta kemudian yaa....Ok bye-bye........
Aminyarabbalalamin....
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Share |
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.