SK Kuala Suan Lamba

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Utama, Skn - Ldu, Km 92, Simpang Sukau,
90200 Sandakan, Sabah
Tel:089-25 8004
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kuala Suan Lamba" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kuala Suan Lamba sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


pakya
31/01/2011 09:00PM
SK KUALA SUAN LAMBA DALAM KENANGAN
Fist Posting sekolah ini saya rasa amat teruja dengan ketengangan dan lokasi sekolah. Bagi saya memang ini yg saya impikan posting ke kawasan luar bandar yg tak sibuk dan aman. Banyak kenangan sepanjang saya berkhidmat di sekolah ini...dari 01.07.2002 hingga 31.Mei 2004....Kawan2 amat perihatin. Ribuan terima kasih diucapkan kepada First GB En.Arpah Kachura Dan Secong GB En.Awang , Cikgu Aidil Kachura, Cikgu Ramle Kachura, Cikgu Razali, Cikgu Ardiah, Ust Rafiee (Dah Pindah ke Terengganu), Cikgu Nelly Gahim (Pindah Ke Penampang) dan tak lupa buat Cikgu Dzulkifli Mahmud (Pindah Ke SK Taman Merpati Sandakan) yg banyak mengajar saya erti pentadbiran dan perjalanan sesebuah sekolah. Penduduk2 kawasan sekolah ini juga amat perihatin dan mesra terutamananya Pakcik Kanityg rumanha selalu jak tempat saya dan Cikgu Dzulfilfi melepak setiap petang sambil minum kopi pekat di tebing sungai.

Pengalaman terpaksa bangun awal sekitar jam 4.30pagi sekiranya hendak ke bandar sandakan menggunakan bot tambang kerana bot akan bertolak pada jam 5.30pagi merupakan kenangan yg tak dpt dilupakan.

Sekarang ni saya bertugas di kawasan pedalaman Sarawak dan berkat pengalaman pertama saya di SK Kuala Suan Lamba saya tidak rasa kesusahan berkidmat di pedalaman ini. Saya sekarang merupakan PKKK Hakiki sebuah sekolah di sarawak. Merupakan juga seorang Jurulatih Data Negeri dan Daerah....
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.