SK Labuan Haji

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:W.D.T 146,
91309 Semporna, Sabah
Tel:089-78 6986
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Labuan Haji" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Labuan Haji sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


daliah
05/02/2011 03:01PM
pekapo'...
aktiviti pekapo sangat menyusahkan bagi sy ketika mengajar di sini. bygkanlah sekurang-kurangnya 1X seminggu aktiviti ini terpaksa dilakukan.tp sekarang sy sedar betapa bertuahnya sy sb cm sy yang ada pengalaman ini bersama kwn-kwn seangkatan. kepada gb (1)tn hj Nafis,gb(2)Abu bakar ,cgu hj bilhudah,cgu ariff,yan,cgu haji,cgu bacho,cgu mahmud,aznam,rosli,jen,milen,kak siti,abg aziz,muhamad,namhing ,pcik salam,pcik kamat ,ustazah masriyah,ustaz hilmy n lain2.(sory klu x tersebut nama),semoga kalian bahagian n ceria selalu..

daliah
05/02/2011 02:36PM
kenangan manis..
tahun 2004-2009 memberi banyak makna dalam hidup sy. sy tdk ingat yang pahit tp yang manis shj.murid-murid,orang kg n rakan sekerja terutamanya...walaupun mereka kdgkala menyebabkan rasa marah tp sebenarnya itu yang membuat sy rindu n tdk boleh lupakan mereka.sy sayangkan mereka semua hingga saat ini. gurauan dan telatah mereka tdk pernah pudar dalam ingatan sy.klulah sy bleh putar masa ,sy ingin blk skjp ke masa itu. kwn sy iaitu Yan ,dialah sebenary kwn sy yang paling rpt.daialah kwn sy bergaduh n bermain. ya Allah..semoga engkau rahmati persahabatan kami semua,murahkan rezeki kami n melindungi kami dari segala kejahatan.amin.........
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.