SK Ladang Sungai Bendera

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Wdt 22 Kinabatangan,
90200 Sandakan, Sabah
Pengumuman
assalamualikum...saya murid Sk ladang sungai bendera tahun 1997 - 2003..nama saya raymond muchlis dan sekarang menjadi andi muhammad adnan muchlis..
Emond - 2012-07-09 15:09:41

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Ladang Sungai Bendera" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Ladang Sungai Bendera sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Emond
09/07/2012 03:11PM
Rindu Sekolahku
assalamualikum...saya murid Sk ladang sungai bendera tahun 1997 - 2003..nama saya raymond muchlis dan sekarang menjadi andi muhammad adnan muchlis..
sekarang saya tinggal di jakarta, Indonesia dan berkuliah di suryadarma University (aeronau...tical enginnering)..dulu guru saya tuh (cikgu Hussin Lapaung, cikgu suaril kallum, cikgu sanih, cikgu ghani, cikgu sominah, dan lain lain.. mungkin saya sudah lupa karena sudah lama banget saya tinggal di Indo.
salam malaysia dari Indonesia..:)

Eimmah Mujaheedah Sunshine
22/11/2011 11:27PM
Rindu sangat
aS-saLamu aLaiQum....to all warga SKLSB yang terbaca 'benda' nie....^______^.... hu...hu...tak tau nak cakap apa.....but what i know i'm really miss all of you... I still remember you all until know.... to all my cikgu...Cikgu Gani Malik (headmaster),Cikgu Hussin Lapaung,Cikgu Matdun Sator,Cikgu Laideh Tinin,Ustaz Mokhzani Mohamad n Teacher Rosnani.......i'm really miss you all......and my friend that same batch with me at SKLSB Dayang Nurul Masliana Abdul Halim, Nur Ajreen Mahmud,Rafidah Sajid,Nur Afiqah Sri Buana Akhmad,Abdul Ghaffar Aloysius, Mohd Nuriskandar Nordin n Faizal Abbas walau kat mana pun korang i want you all know i never forgot our memories n never erased it from my mind unless aQ hilang ingatan......suRely i really really miss u all.........

Lelayang
21/01/2010 10:24PM
Saya berasal dari Sarawak dan pernah berkhidmat di sekolah ini pada tahun 1989 sehingga 1992. Rakan-rakan seperjuangan waktu itu ialah Cgu Jeswi,Cgu Jasni, cgu Sominah, cgu Zakaraiah, cgu Zaidal, Cgu Idrahom, cgu Ismail, Ustaz Khairulsalleh Mohd. Nor dan Roslina,( maaf kalau salah nama, tak berapa ingat dah)dan beberapa orang lagi. Kami mempunyai hubungan yang baik sekali dengan pihak pengurusan Ladang.Saya teringin rasanya nak datang sekali lagi ke sekolah ini, tapi agak payah kerana jauh.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.