SK Marakau

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:SK Marakau, Peti Surat 22,
89307 Ranau, Sabah
Tel:088-87 5175
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Marakau" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Marakau sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Mas64
20/02/2012 09:24PM
Akhir kata,tahniah!kepada sk marakau kerana berjaya mewujudkan laman ini.Mas.

Mas64
20/02/2012 09:23PM
Saya amat mengharap agar suatu hari nanti dapat kembali ke kampung di sinarut lama dan bertugas di sk marakau ranau..mudah-mudahan harapan ini akan tercapai kerana besar keinginan bertugas,dan mencurahkan semula ilmu pengetahuan kepada anak-anak dididik.

Mas64
20/02/2012 09:20PM
Masih ku ingat
Masih ku ingat : Sk Marakau Ranau ialah sekolahku yang dulu....di situlah tempat saya menimba ilmu dan menjadi orang yang berguna..ya..masih ku ingat waktu itu kemudahan masih terlalu kurang di mana kami belajar berlantaikan tanah dan berdindingkan bambu..setiap pagi kerja kami menyiram lantai dengan air agar habuk tdk berterbangan...namun semangat belajar tetap kuat...selepas menghabiskan pembelajaran di sekolah rendah..saya dan kawan-kawan naik ke tingkatan di SMK Mat Sallaeh Ranau...dari sanalah semangat belajar bertambah kuat sehingga saya juga menjadi seorang guru...Terima kasih Sk Marakau yang diingati selalu.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.