SK Ng Tiau

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:D/A Pejabat Pelajaran Gabungan Kapit,
96800 Kapit, Sarawak
Tel:013-286 0124
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Ng Tiau" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Ng Tiau sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Ricksha
11/06/2010 11:55PM
Kenangan Ku Buat Selamanya
Salam buat semua pembaca terutama yang pernah menjadi sebahagian warga di Sk Nanga Tiau.Sememangnya begitu banyak kenangan yang telah saya kutip sepanjang tempoh saya mengajar di sini baik yang manis atau yang pahit sehingga ke hari ini ianya masih segar dalam ingatan saya.
Sesungguhnya Sk Ng Tiau banyak mengajar erti kematangan dan kesabaran yang begitu mendalam buat diri saya.Tetapi kecekalan dalam diri saya begitu tipis, akhirnya saya memutuskan untuk meninggalkan sekolah yang begitu unik dan menarik.Kekadang timbul kekesalan dalam diri saya yang tiada kesudahan kerana terpaksa meninggalkan anak-anak murid yang begitu mengharapkan ilmu dari insan yang bergelar seorang guru.
Buat rakan-rakan seperjuangan saya berharap agar kalian semua dapat menjalankan tanggungjawab dengan sepenuh hati.Hargailah pada setiap insan yang mengharapkan pengorbanan kalian. Sesungguhnya tugas kita begitu mulia.
Buat teman-teman yang pernah bersama-sama saya semasa di sekolah ini saya pohon seribu keampuan atas segala kesilapan yang pernah saya lakukan. Tidak ketinggalan juga saya memohon kemaafan buat ibu-bapa di sekolah ini. Doa dan harapan saya semoga sekolah ini mampu bersaing dengan sekolah-sekolah yang lain.Jangan jadikan keadaan sebagai alasan untuk tidak berjaya.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.