SK Parit Nawi

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Peti Surat No.1, Kg Parit Nawi,
84150 Parit Jawa, Johor
Tel:06-988 1892
Faks:06-988 1892
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Parit Nawi" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Parit Nawi sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


shazwani
01/03/2015 04:06PM
Kenangan Bersama
Ingat lagi masa mula-mula masuk ke sini ada ramai kawan yang baik semua...pernah jadi saya tertinggal duit mereka sentiasa tolong saya ..kami semua bersama-sama sehingga tahun 6.waktu tu tahun 2013..kami semua berazam nak banggakan cikgu-cikgu kat situ,nak gembirakan hati mereka dan akhirnya impian kami tercapai..seramai 6 orang dapat 5A dalam UPSR 2013..masa tu kami bangga sangat..syukur Alhamdulillah..sekarang kami berada di sekolah-sekolah yang terbaik tapi tetap ingat kenangan di sini..terpahat di hati...always ok!!!now saya menuntut di smk(p) sultan abu bakar..ini semua disebabkan titik peluh usaha saya sendiri dan dorongan dari guru dan rakan-rakan..harap kite jumpa lagi..

Mokhtar
15/05/2010 01:52AM
Kenangan Mengusik Jiwa
Saya mendaftarkan diri di tahun 1 pada Jan 1969 dan ditempatkan di kelas 1A (tak ingat nama guru kelas). Pergi ke sekolah bersama abang saya pada masa itu di tahun 5. Kesekolah kadang-kadang naik basikal dan yg kerap berjalan kaki dgn jarak 3 km. Melalui kebun kelapa kepunyaan Wak Sungip dan Hj Siraj.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.