SK Seri Terentang

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Seri Terentang,
26600 Pekan, Pahang
Tel:09-422 1332
Faks:09-422 7212
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Seri Terentang" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Seri Terentang sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Zuha
30/01/2012 02:35PM
LOVE SKST FOREVER... =)
hari pertama masuk sekolah pd bulan tiga 2006. time tu dah darjah dua. pindah kt sini sbb ikut mak. lpas mak berpindah sbyk 3 sekolah, mak dpt m'ngajar kt sini smule. time dh darjah tiga cikgu suruh masuk p'tandingan. bile masuk p'tandingan dpt sijil. bile dpt sijil byk2 boleh gne utk pegi sek men. alhamdulillah, akhirnya dpt masuk sekolah yg diimpikan. jutaan terima kasih kuucapkan kpd semua cikgu yg xdpt ku sebut satu persatu namanya. jasamu akan selamanya ku kenang. walaupun jauh di mata tapi SKST tetap di hati.

tiah
05/09/2010 12:43PM
MAJLIS PENUTUP SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN
sekolah ku telah mengadakan majlis penutup sambutan hari kemerdekaan pada 30 Ogos 2010 Isnin.Terdapat pelbagai acara diadakan contohnya nyanyian lagu patriotik dari murid-murid,pertandingan pakaian beragam murid-murid pra sekolah dan yang paling menyeronokkan ialah pakaian beragam guru-guru.Ramai guru yang mengayakan pakaian beragam mereka dengan Bendera Malaysia/Jalur Gemilang.Guru lelaki yang memenangi pertandingan ini ialah Ustaz Al-Zairy dan guru wanita yang memenangi pertandingan ini ialah Cikgu Rokiah.Apa-apa pun "SKST MEMANG BEST......"

azlina82
08/12/2009 03:19PM
pertama sekali aku melangkah ke alam persekolahan tahun 1989...
inilah sekolah pertamaku yg sangat aku rindui...
sekolah yg telah berjaya melahirkan ramai insan2 yg terbilang....
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.