SK Sidam Kiri

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:
09400 Padang Serai, Kedah
Tel:04-430 4698
Faks:04-443 0488
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Sidam Kiri" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Sidam Kiri sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


PIBG
27/10/2011 12:53AM
dari persatuan ibu bapa
daripada persatuan ibu bapa, kami tidak berpuas hati dengan cara pembelajaran di sekolah kebangsaan sidam kiri.Terdapat cara pilih kasih anak murid terhadap anak murui terutamanya anak cikgu berbeza dengan bukan anak cikgu di sekolah sidam kiri.perkara yang berlaku ialah dalam peperiksaan di sekolah terutamanya anak cikgu mendapat soalan dan jawapan terlebih dahulu sebelum peperiksaan.In telah ter...bukti dalam peperiksaan akhir tahun 2011. Selain dari itu,tidak ada pemantauan guru semasa peperiksaan dijalankan ini menyebabkan anak cikgu yang tahu jawapan memeberitahu jawapan kepada rakan baiknya.Ini tidak adil bagi murid-murid yang berusaha sendiri.Perkara ini telah berlaku di tahun 4 Sekolah Kebangsaan Sidam Kiri.BENGINIKAH CORAK PEMBELAJARAN SEKOLAH SIDAM KIRI UNTUK MENAIKKAN PELAJAR MASING-MASING.KALAU PERKARA INI TIDAK DIBENDUNG MASALAH INI AKAN BERLARUTAN.KAMI DARI PIHAK IBU BAPA BERHARAP AGAR PIHAK YANG BERKENAAN MENGAMBIL BERAT ATAU TINDAKAN SUPAYA TIDAK BERLARUTAN.APAKAH PERKARA INI AKAN BERPANJANGAN SAMPAI PPD..??

Safura Ali
11/04/2011 12:18AM
Kain Terkoyak
masih ku ingat lg cerita ini berlaku semasa aku dlm darjah 5.. ye la dulu ramai yg tergolong dlm golongan org susah.. kain yg ku pakai warna biru gelap tu dah sememangnya sudah lusuh... jd satu har tu aku mmg x sedar pun yg kain yg ku pakai dah terbelah.. masa tu ada lah hr penyampaian hadiah... mmg lah aku ni x tersenarai org dpt hadiah... tup2 member lelakiku mengejek ku pakai kain belah mai sekolah.. baru la tahu... aduhai.. tp aku ni jns org yg buat x tahu ja.. lantak lah kan. ..tp d kngkan sekarang... baru nak rasa malu.. hahaha. bye
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.