SK Sungai Berembang

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Sungai Berembang,
02000 Kuala Perlis, Perlis
Tel:04-985 5931
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Sungai Berembang" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Sungai Berembang sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


dean
06/07/2010 04:18PM
kepada guruku aku bangga menjadi anak murid mu
cikgu aku; aku ingin menjadi murid buat sekali lagi aku tak akan lupa kepada seluruh warga sek keb sg berembang. sekarang aku belajar di smka arau. aku masih teringat akan peringatan mu yang menyuruh aku membuat kerja sekolah. aku ingin berterima kasih kepada cikgu yang menghantar aku ke klinik kerana terlalu seronok higga jatuh. terima kasih kerana memberiku ilmu. harap halal kan segala apa yang kau beri. sekian.

yang benar
bekas murid sekolah sksgb

dean
06/07/2010 03:57PM
aku tak lupa guru ku
wahai guruku aku tak akan lupakan jasamu buat selama-lamanya yang telah mendidik aku sehiga aku berjaya

ameruzaini
06/04/2010 02:33PM
ingin ku ulangi kisah yg lalu..
berakhirnya tahun 1995..aku menjejakkan kaki ke sekolah menengah..meninggalkan sk ini tersemat dihati..namun kini setelah lama berada di rantauan..menabur bakti sbgai pendidik anak bangsa, hatiku terpanggil utk kembali semula ke sk ini..terutama apabila ayah baru sahaja menyahut panggilan Ilahi baru-baru ini..rasa rindu pada tempat tumpah darah sendiri begitu meruntun hati..apatahlagi bila mengenangkan ibuku yg sudah tua dan uzur tinggal sendirian di kampung..masihku ingat satu ketika dulu di padang sekolah ini aku berlari..bersama teman2 seangkatan..masih terasa dinginnya embun pagi setiap hari ku tiba di sekolah bersama ayah..aku rindu utk kembali ke sini..sebagai guru..mencurah bakti di tempat sendiri..
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.