SMK Padang Temu

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Km.5, Padang Temu,
75050 Melaka
Tel:06-282 0117
Faks:06-281 1612
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Padang Temu" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Padang Temu sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Lfft
16/01/2011 04:09PM
2005
bdk 5 scince 1 2005 bila nak wat reunion?

raudahashikin
27/04/2010 12:41PM
....2005....
masih dalam kenangan, tahun terakhir aku disekolah.. emm, SMK PADANG TEMU... CANTIK DIMATA, CANTIK DI HATI... suka dan duka dilalui bersamam-sama teman-teman seperjuangan... ramai guru yang tergutis termaksuklah guru tingkatan kami. cik Hafni nama diberi... Beliau ibarat seorang kakak yang mengajar adik-adik erti kehidupan di luar sana... bagaimana seronoknya belajar di universiti... gembirakan mak ayah... bila dah berjaya, bawa mak ayah menunaikan umrah... kata-katanya menberi perangsang... buah kurma muda yang dihadiahkan kepada kami sekelas... ummm, sedap sungguh... air zam-zam pun, bekasnya masih kusimpan, warna coklat... cantik!!!ya, lagi satu, every year pergi bercuti luar negara!!! byk perjalanan luas permandangan.. :D (p/s: maaf cikgu kerana B.M dah lama tak nelajar, so, dengan harapan dapat diberi tunjuk ajar terus :D )

jamuan kami sekelas bersama-sama dibuat di bilik ERT, lps tu, kemas sama-sama... penat tapi seronok yang tdk teRRRRRRkira!!!!
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.