SMK Raja Perempuan Kelsom

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Bukit Kerajaan,
33000 Kuala Kangsar, Perak
Tel:05-776 1516
Faks:05-777 7458
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Raja Perempuan Kelsom" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Raja Perempuan Kelsom sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Hanim Ramli
24/03/2010 04:39PM
Sekolah yang akan ku ingati sepanjang hayat ku
Bermulanya pembelajaranku peringkat menengah dan disinilah tempat yang mengajar aku erti kehidupan yang aku lalui sekarang. Cikgu yang telah mengajar aku pada tahun 1980-81 adalah cikgu Fatimah and ustaz (nama dan xberapa ingat) kerana merekalah aku menjadi seorang yang boleh dikatakan berjaya. Sekolah ini memang sekolah yang boleh dikatakan "gah" ketika aku masih belajar disini, siapa yang tidak tahu budak2 RPK semua org kenal, tapi biasalah ada yang baik dan a bit naughty jgk..nama pun manusia kan. Cikgu Ms. Tan (cikgu urusan rumah tangga) kelakar jgk tapi serius pun ada, bila masak mcm2 perkataan terkeluar dari mulut dia maklumlah waktu form 3 mana la sangat nak belajar masak cuma tahu nak makan ada lah. Hope she still alive....and in good health..
Pn. Rahimah adalah Guru Besar kami selepas Pn Asmah ditukarkan ketempat lain, tapi Pn Rahimah garangggg.. walaupun garang ada jugak baiknya....sebab nak melentuk remaja2 waktu tu bukan senang mcm kita nak didik anak2 kita sekarang baru la tau apa ertinya semua yang telah dilalui dahulu. Kalau boleh di flashback old time seronok n dapat balik belajar, tapi kalau dpt nak belajar bersungguh2 lagi...
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.