SK Kampung Lindungan

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Pjs 10/11,
46150 Petaling Jaya, Selangor
Tel:03-5631 6826
Faks:03-5631 6843
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kampung Lindungan" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kampung Lindungan sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Soo Hyun
12/09/2014 08:08PM
Majlis Sambutan Kemerdekaan-Buletin SKKL
Pada tanggal 12/09/2014,Sekolah Kebangsaan Kampung Lindungan telah mengadakan Majlis Sambutan Kemerdekaan.Majlis duadakan dengan gilang-gemilang.

Murid-myrid akan memegang bendera bagi menunjukkan rasa cinta akan negara yang telah tetsemai di dalam hati rakyat Malaysia.

Pertunjukan basikal yang telah dihias dengan Jalur Gemilang menarik minat kalangan pelajar.Murid-murid juga berasa gembira apabila adik Putra Danish membaling gula-gula untuk disedekahkan kepada murid-murid.(Danish power!!)

Soo Hyun
11/09/2014 07:36PM
Untungnyer!!
Wahh!!Best & untung pelajar tahun 6 di SKKL!!Setiap kali UPSR hampir,segala persiapan telah pon cikgu2 yg baik aty ni buat mcm2 majlis..untung..coz majlis restu ade,qiamullail and brbuke puase pon ade,solat hajat perdana pon ade,bacaan yassin perdana pon ade..pelajar kt ctu pon pndai2..setakat nie UPSR SKKL sentiasa meningkat n meningkat calon UPSR yg dpt 5A!!Alhamdulillah..inilah kenangan di SkKL..walaupon UPSR ulang lg sekali sbb soalan bocor,tetap bestt!!Skkl The Best!!(admin DHiA)..:-)
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.