SK Marian Convent

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Raja Dihilir,
30350 Ipoh, Perak
Tel:05-545 8117
Faks:05-545 8857
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Marian Convent" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Marian Convent sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Hashimah
09/07/2010 03:03PM
Respon Kepada `Pengalaman Yang Tidak Dapat Kulupa`
Kepada pembaca budiman,

Apa yang saya perkatakan itu bukanlah bertujuan menyinggung perasaan mana-mana pihak terutamanya sekolah. Bagi diriku, itulah dilema menjadi pendidik.Di sini saya ingin mengambil kesempatan memohon maaf sekiranya apa yang ditulis telah menyinggung perasaan para pembaca terutama pihak pentadbir. Usia kini telah mematangkan diriku.

Hashimah
03/05/2010 07:29PM
Pengalaman Yang Tidak Dapat Kulupa
Pada tahun pertamaku dilantik sebagai GPM telah berlaku peristiwa yang tidak dapat kulupakan.Aku telah merotan tangan salah seorang murid di sekolah ini kerana telah mengoyakkan sebuah buku cerita. Mungkin ketika itu aku betul2 tertekan. Sudahlah terpaksa memikul tanggungjawab sebagai GPM yang baru ditambah pula mengajar dengan bilangan waktu yang banyak menyebabkan aku betul-betul tension.Apa yang lebih menyedihkan aku diminta meminta maaf dengan alasan parent murid tersebut dikatakan telah menyumbang kewangan kepada pihak sekolah.
Tapi... yang kelakarnya senang2 je gb aku dipedaya, kerana pada setahu aku murid tersebut diberi bantuan oleh pihak sekolah.. Begitu mudah kekayaan menguasai sesebuah sekolah.....
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.