SMK Tun Syed Nasir Ismail

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Menteri,
81100 Johor Bahru, Johor
Tel:07-333 4329
Faks:07-334 5245
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Tun Syed Nasir Ismail" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Tun Syed Nasir Ismail sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Suraya Mohamad Din
09/05/2012 09:30PM
TERIMA KASIH SEMUA
KPD SEMUA GURU SMK TSNI..TRIMA KASIH ATAS TUNJUK AJAR SEPANJG SY MENJADI GURU GSTT (2OO8)...TQ,,KAK RATNA,AZIATI,KAK ITA..YG SUDI TRIMA SY TINGGAL KAT RUMAH..

kaunselor ummi
02/06/2010 02:48PM
kenangan terindah di smk majidi bari (smksni)
salam hormat buat semua warga smktsni. Saya pernah berada di bumi smktsni sejak 1987-1998. Ini sekolah pertama dalam perjalanan kerjaya saya sebagi seorang pendidik. Saya adalah bekas Guru Kaunseling smkmb dan juga guru pendidikan islam dan BM semasa itu. Bermula dengan 5 blok bangunan , bangunan pgr, bangunan sementara bersebelahan kantin lama hinggalah ke blok bangunan baru yang tersergam megah. Bermula dengan sejarah smk majidi baru ( nama terdahulu ) yang agak terperosok dalam senarai dalam daerah JB sehinggalah menjadi salah senuah sekolah disegani akhirnya.Mendidik pelajarnya dari latar yang agak unik dan rencam mencabar kewibawaan saya di peringkat awalnya, namaun hasil panduan dan tunjuk ajar pemimpin sekolah, guru-guru senior dan juga rakan sejawat saya menjadikannya satu flatform untuk menajam ilmu dan meningkatkan kemahiran. Dari pelajar bermasalah disiplin dan sosial kepada pelajar yang lebih progresif smkmb bergerak menapak hingga berada di satu tahap membanggakan. Walau pun saya telah meninggal smkmb lebih 12 tahun tapi manisnya berada di sana belum mampu dulupai. Masih ada rakan yang saling berhubungan, masih ada murid yang tak lekang menghantar berita, itulah akrabnya kami. PRS smkmb - adalah tali yang mengikat saya dan pelajar ketika itu sehingga kini.Buat guru-guru selamat berkhidmat dengan cemerlang dan untuk pelajar...julanglah smktsni ke puncak kegemilangan.

Salam hormat
Fadzilah binti Abdullah
Pensyarah Kanan
Jabatan Bahasa & Komunukasi
Institut Aminuddin Baki
Kementerian Pelajaran Malaysia
Sri Layang
69000 Genting Highlands Pahang
013-9699490/03-61056100 samb 6205
e-mail: [email protected]
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.