SK Benut

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Jaafar,
82200 Benut, Johor
Tel:07-690 3058
Faks:07-690 3058
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Benut" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Benut sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


Aima
25/03/2010 11:44AM
Wahh.. Kenangan menggamit memori...
Assalamualaikum.. Cikgu Khairuddin Ahmad kan?? Saya pelajar di SKB dari thn 1995-2000. Sangat seronok jika diimbas kembali kenangan semasa belajar di sekolah rendah. Kalaulah boleh hubungi kembali rakan2 yg lama, mesti seronok..
Alhamdulillah, pada thn lepas, sy dpt masuk semula ke SKB utk menjalankan 'Program Modal Insan' untuk subject saya pada semester lepas. Dapat sy bjumpa dengan guru2 lama sy yg msih mnetap di situ spt Cikgu Wahid dan Cikgu Mashitah.
-memorial-

din ahmad
02/03/2010 08:55PM
satu ketika di SK Benut
Berpindah masuk ke SKB pada tahun 1996 kerana memulakan dan membuka kelas Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran.Pada masa tu langsung tiada pengalaman berkaitan dengan bidang tersebut. Tetapi dengan minat yang mendalam , hanya mencuba beberapa idea yang baru untuk mengajar murid murid istimewa.Ok juga lah ada kawan Cikgu Khairi Bahari, dengar-dengar sekarang ni di Jabatan Pendidikan Khas KL. Banyak perkara baru yang dilalui.Lama juga di SKB lebih kurang 7 tahun . Lama tu. Banyak peristiwa yang mengajar manusia untuk meneruskan liku-liku hidup dalam bidang pendidikan anak-anak istimewa.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.