SK Kulim

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Tunku Bendahara,
09000 Kulim, Kedah
Tel:04-490 5599
Faks:04-490 6600
Email:[email protected]
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Kulim" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Kulim sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


zanaskk
22/01/2010 07:24PM
Pertengahan 2001 aku ditempatkan di sk Kulim. Aku memohon bertukar dari SK Tanjong Malim, Perak sebuah sekolah yang agak besar juga lah nak dibandingkan dengan SK Kulim ketika itu. First impression waktu tu...ya Allah boleh ke aku bertahan disini....Sk Kulim pada waktu itu terbahagi kpd 2 sesi,pagi & petang.Aku mengajar di sebelah petang...cerita sikit ttg sk kulim ni, sebuah sekolah yang tertua di kawasan kulim, jadi environment nye tak begitu memberansangkan,tak kira la apa jua keadaan sebagai cikgu kita kena la terima sekolah itu seadanya.....GB pada waktu tu ialah Cikgu Halim, seorang GB yang sangatlah baik nye...iye...
Kawan-kawan...semua kawan-kawan yg ada di SK Kulim, kalau nk cerita mmg tak larat lah...semuanye baik2, understanding, loving, caring antara satu sama lain sehinggalah sekarang ni...alhamdulillah, itulah specialnye SK KULIM.
Dulu SK kulim ni ramai anak murid 1000 lebih le...tapi sekarang dah tinggal separuh...bukannya apa, pembangunan makin pesat banyak sekolah baru dibina jadi ibu-bapa pastinya mencari sekolah yang lebih dekat untuk anak-anak mereka.So sebab tu lah berlaku penyusutan jumlah murid-murid di SK Kulim...apapun I LOVE SK KKULIM.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.