SMK Guar Chempedak

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Jalan Jenun,
08800 Guar Chempedak, Kedah
Tel:04-468 6055
Faks:04-468 6055
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Guar Chempedak" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Guar Chempedak sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


syahira nazim
28/12/2011 12:11PM
bersama guru2 dan teman sekelas..kenangan terindah
assalamualaikum.smkgc merupakan tempat dimana saya mengenal erti dunia remaja.dunia yang penuh dengan pancaroba dan memerlukan kekuatan fizikal dan mental untuk menepi segala perkara negatif.alhamdulilah,perkara2 sebegitu dapat saya tepis dengan adanya kawan2 yang sentiasa disisi yang sentiasa memberi nasihat dan mendorong saya melakukan perkara yg sepatutnya untuk kehidupan.bercerita tentang teman2 sekelas,banyak perkara dan memori yang kami lakarkan bersama.gelak tawa,keriuhan pabila kelas tiada guru dan gurau senda masih lagi terbayang diruang mata dan terngiang2 ditelinga.paling best bila dapat belajar dengan cikgu rosnah dan cikgu sharifah.teringt macam mana sakitnya bila kena cubit bila tak bawa buku ataupun tak siapkan kerja sekolah.hehehe..memang kenangan yang takkan pernah saya lupakan.terima kasih ea cikgu sebab dah mendidik kami sekelas sampai kami menjadi orang yang boleh dibanggakan oleh keluarga kami.thanks a lot. sayang cikgu2 semua.

puspa
26/12/2010 08:16PM
PENGAWAS SEKOLAH
Assalamualaikum.... hai di sini saya ingin berkongsi cerita masa zaman2 sekolah dulu.. masih ku ingat lagi saat2 menjadi ketua pengawas.. saat yang paling ku takuti adalah semasa berucap dan sudah tentulah pada hari ahad iaitu pada hari perhimpunan sekolah perh.. hehehe tak pernah pegangag mike lah katakan gugup naquzubillah tak usah nak disebut hmmmm.. uat malu jer ketua pengawas pun gugup.. tapi mase 2 da pengetua yang baik hati, penyayang dan macam2 lagi lah..Pengetua yang saya maksudkan adalah Pn Esah mumy kite orang.. cayang die.. tapi sayang dah kena pindah pulak sedih kan?! Cikgu Azman yang hensem lagi baik dan tegas kat sekolah 2.. hahaha semua budak nakal takut tapi baut jugak hehehe biaselah.... Cikgu Yazid? ha dengar citer dah jd papa besar ye? hehe tahniah yer. dan buat cikgu Kudus dan cikgu2 yang lain yang telah banyak memberikan dorongan dan nasihat paling berguna sedunia haha TERIMA KASIH. Kalau nak citer banyak sangat kenangan manis kat sana best.. Buat warga SMKGC chayo2 jagan nakal2 dan rajin belajar serta jangan lupa harumkan nama sekolah kita yer... kalau ada reunion jagan lupa jemput ya... miz you all... Jumpa lagi... Assalamulaikum.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.

Similar Listings

Similar listings in Guar Chempedak, Kedah: