SMK Landas

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Km 19, Jalan Jerangau,
21820 Ajil, Terengganu
Tel:09-838 4561
Faks:09-838 5875
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Landas" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Landas sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


SARIAN NA'AN
08/01/2014 03:15PM
Jiwa Penjawat Awam
Tanggal 2 September 2013, saya menjejak kaki ke sekolah yang kelima sepanjang perkhidmatan saya yang bermula sejak 1986 iaitu SMK.Landas . Sebagai umat Islam saya redha dengan ketentuanNya dan sebagai seorang guru saya akur dengan arahan yang diberikan.

Tentu sekali suasananya amat berbeza dan berlainan dengan sekolah terdahulu...tapi dari segi hakikatnya tugasan itu sama.....mendidik anak bangsa !

Terus terang saya katakan saya rasa bertuah dan berbangga ditempatkan di sekolah ini kerana saya mendapat kerjasama yang baik dari rakan-rakan seperjuangan yang begitu komited terhadap tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan.Terima kasih rakan-rakan !


Diharapkan kita dapat membina satu pasukan yang terbaik dan disegani untuk mendidik anak bangsa kita dan sekali gus memertabatkan SMK.Landas di persada ranking PPDHT dan JPNT.......

shamsudin
25/07/2010 12:34AM
MASIH KU INGAT
1976 pertandingan melukis lencana dan lencana berlogo kelapa sawit mendapat undian pertama dan menjadi lencana sekolah sampai ke hari ini

rusiati
12/06/2010 09:39PM
Bertukar ke SMK Landas membuatkan saya sedih, perjalanan sejauh 80 km sehari (pergi dan balik) membuatkan saya seolah-olah dihukum, namun pengalaman 10 bulan di SMK Landas membuatkan saya kembali dihargai. Saya diterima seadanya sebagai warga Landas. Kepada semua warga SMK Landas, kalian tetap di ingatan.
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.

Similar Listings

Similar listings in Ajil, Terengganu: