SMK Sungai Paoh

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:Sungai Paoh,
96107 Sarikei, Sarawak
Tel:084-67 1020
Faks:084-67 1861
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Sungai Paoh" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Sungai Paoh sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


abang bong
28/02/2013 11:59AM
Renung-renungkan lah
ok...kepada junior2 ku yang masih belajar kat smk sg paoh..jangan lah korang buang masa dengan bercinta dan bermain...nak cerita kat korang panjang sangat..kawan2 saya yang sama usia dengan saya ramai yang kereja kontrak..duduk rumah..kita tidak pernah menyesal dahulu..menyesalnya datang kemudian..korang mesti teringin nanti bila korang tengok kawan2 korang pakai kereta...tentu korang akan berfikir "kalau lah aku belajar betul-betul dahulu..tentu aku pun turut memandu sebuah kereta"..sebdelum korang menyesal..berubah lah sekarang..tumpukan kepada pelajaran dan spm...kalau setakat result spm yang boleh makan tu..tak ada lagi orang nak pandang..ramai yang keluar dari universti pegang ijazah,master,phd yang berebut nak minta kereja..bersaing lah untuk berjaya dalam hidup,bukan bersaing untuk bercinta..ok..good lucks too all my junior...

abang bong
27/08/2012 10:45AM
Sekadar memori sahaja
Nak cerita apa ekk???emm...ok...ni cerita time 2010...masa orentasi tingkatan 4 lah masa tu...hehhe...time tu kita orang kat dewan...biasalah...budak nakal mana nak duduk kat depan...saya dengan beberapa orang kawan yang label dia sama dengan saya...budak nakal lah...kita orang duduk kat belakang...masa cikgu tengah beri motivasi kat depan kami buat kerja lain...mana nak dengar motivasi...hehhee...tapi saya lupa lah...apa yang cikgu cakap time tu...masa tu cikgu suruh seorang pelajar berdiri untuk jawab soalan...bila pejar tu bediri...kami yang kat belakang tu pun jerit lah...UUUUUU!!!!UUUUU!!!!!UUUUUU!!!!...dalam tak sedar tu...kita jerit jerit tu....UUUUUUU!!!!!!UUUUUUUUUUU!!!!!tiba-tiba...PaPPP!!!!kepala saya dengan kawan sya yang sorang lagi kena lempang...kami pun toleh belakang...zuppp....PK1 kat belakang...terus kami semua diam sampai habis orentasi hari tu...balik orentasi...apalagi...ketawa lah....menjerit jerit sampai tak sedar PK1 kat belakang..hahaaa.....lawak juga bila nak ingat kembali...hehhehe...
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.

Similar Listings

Similar listings in Sarikei, Sarawak: