SMK Three Rivers

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:D/A Pejabat Pelajaran Gabungan Mukah,
96400 Mukah, Sarawak
Tel:084-87 1240
Faks:084-87 3931
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SMK Three Rivers" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SMK Three Rivers sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


ballpen
23/03/2011 11:26PM
TRS dalam ingatan
Saya pernah mengajar di TRS dari tahun 1995-1999. Sungguh mengembirakan semasa mengajar di sana dengan rakan-rakan guru yang tinggi nilai persahabatannya seeprti en.queh, en. latif, minhat dan mantan pengetuanya tuan haji rambli bin zainuddin. Bagi saya TRS adalah sebuah institusi yang tinggi nilai kekitaan di kalangan guru dan pelajarnya.
Guru-guru yang masih ada dan mengenali saya sila hubungi saya melalui facebook saya. Semoga TRS terus melangkah ke hadapan.
Affendy Bin Md Zahari
mantan guru TRS

awana
21/12/2010 07:10PM
smk3rs dalam ingatan
saya pernah mengajar di smk3rs,mukah dari tahun 1990 - 1994. Sungguh seronok. walaupun waktu itu smk3rs tidak secantik n seindah sekarang. Smk3rs masih dalam ingatan saya...saya mengunjungi mukah selepas saya kembali ke semenanjung pada tahun 2005. saya sungguh kagum dengan perubahan smk3rs..saya rindukan umai..linut..sagu..buah mengkalak..mungkin guru-guru lama sudah tiada ladi di 3rs seperti pn corina rose,en kuek,en julaihi,en reymond,pn jainab n rakan2nya. saya rindu gelak tawa kalian...andai ada bekas pelajar saya yang masih mengenali saya sila lah hubungi saya.semoga 3rs terus maju.
sohartoo kamaruddin
mantan guru 3rs
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.

Similar Listings

Similar listings in Mukah, Sarawak: