SK Mahang

Peta Lokasi dan Alamat
Alamat:SK Mahang, Karangan,
09500 Kulim, Kedah
Tel:04-404 2133
Faks:04-404 2133
Pengumuman

Sila masukkan pengumuman mengenai "SK Mahang" (maksimum 200 huruf).

Masih Ku Ingat ...

Ruangan ini hanya untuk cerita mengenai pengalaman belajar, mengajar atau melawat ke SK Mahang sahaja. Cerita berunsur kebencian, politik, boleh menyinggung perasaan individu atau kumpulan yang lain dan lain-lain perkara yang tidak sihat tidak dibenarkan di sini.


farmadiah
20/04/2011 01:28AM
Sekolah lama ku
Assalamualaikum sahabat-sahabatku yang belajar disekolah ini mulai tahun 1962 hingga tahun 1967. Diantara sahabat-sahabatku yang masih aku ingat ialah Abd Manaf Mohd, Mohd Salleh, Abdul Rashid, Abdul Mutalib, Sabri Abd Rani, Sabri Nordin, Mohd Noor, Adenan, Marzuki,Zainudin,Ramlah, Rabaai, Noraini, Fadilah,Arwah Alias, Arwah Ishak dan beberapa lagi sahabat yang dah lupa nama.

Diantara GB yang bertugas pada masa itu ial En Sulaiman. Guru2 yang masih ingat dingatan saya ialah Cikgu Shamsudin, C Abdul Rahim, C Khalid, C Suhaimi, C Ibrahim(Joe),C Ibrahim Ipoh, C Zainab, C Abdullah,C Abdul Hadi,Ustaz Ismail, Arwah C Lat, Arwah C Rabaai, Arwah Ustaz Mohd Zain dan banyak lagi sebenarnya.

Saya bersyukur dengan didikan dan pengajaran mereka saya dapat melanjutkan pelajaran saya sehingga ke menara gading di USM Pulau Pinang. Bermula sebagai seorang guru hinggalah saya bertugas sebagai Pensyarah di IPG buat masa ini. 4 tahun lagi pencenlah.

Jika tiada bimbingan dan didikan guru2 dan Ustaz sudah tentu saya tidak berada ditahap sekarang.Saya mengucapkan jutaan terima kasih yang terhingga kerana dengan tunjuk ajar dan bimbingan yang baik menyebabkan saya berjaya didunia dan akhirat.Terima kasih Cikgu dan Ustaz

Wassalam
Sila login untuk menghantar cerita anda.
Free Subscription
Education related businesses such as:
  • tuition centres
  • home tuition
  • music class
  • dancing class
  • taekwando class
  • kindergartens
  • or any related categories
are encourage to subscribe the FREE listing here.